مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 08:452018-11-19سياسي

انتزاع صنف اسباب بازی و کالاهای سرگرمی از صنف خرازی فروش را پیگیری می کنیم


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از پیگیری این کمیسیون برای انتزاع صنف اسباب بازی و کالاهای سرگرمی از صنف خرازی فروش خبر داد و گفت: با این کار صنعت اسباب بازی خواهد توانست در جایگاه واقعی قرار گرفته و ظرفیت های مغفول و جامانده این صنعت به ویژه در حوزه تولید .

- نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از پیگیری این کمیسیون برای انتزاع صنف اسباب بازی و کالاهای سرگرمی از صنف خرازی فروش خبر داد و گفت: با این کار صنعت اسباب بازی خواهد توانست در جایگاه واقعی قرار گرفته و ظرفیت های مغفول و جامانده این صنعت به ویژه در حوزه تولید اشتغال و مصنوعات فرهنگی و سرگرمی از وضعیت فعلی خارج شده و به رشد مورد انتظار برسد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، گفت: عصر روز گذشته به اتفاق خانم سلحشوری عضو دیگر کمیسیون از چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی که با رویکرد حمایت از تولید کالای ایرانی و توسعه و ترویج نفش بازی و اسباب بازی در زندگی کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود، بازدید کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس، جشنواره ملی اسباب بازی را فرصتی برای آشنایی بیشتر با توان تولیدکنندگان داخلی در تولید و عرضه محصولات سرگرمی و آموزشی در قالب اسباب بازی دانست و افزود: این نمایشگاه ها فضای مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتزاع صنف اسباب بازی و کالاهای سرگرمی از صنف خرازی فروش را پیگیری می کنیم

انتزاع صنف اسباب بازی و کالاهای سرگرمی از صنف خرازی فروش را پیگیری می کنیم