مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 00:152018-11-18ورزشي

نخستین پیروزی یاران معروف در سری آ/ شکست مونزا با وجود درخشش غفور


در پایان هفته هشتم لیگ والیبال ایتالیا تیم سیه نا موفق شد نخستین پیروزیش را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از هفته هشتم لیگ والیبال ایتالیا، سری آ، هفت دیدار برگزار شد که در پایان تیم پروجا با شکست یاران میرزاجانپور جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد و یاران سعید معروف در تیم سیه نا توانستند بالاخره نخستین بردشان را کسب کنند.

در یکی از مهمترین بازی های هفته هشتم سری آ تیم صدرنشین پروجا موفق شد برابر تیم کاستلانای قعرنشین که مجتبی میرزاجانپور را در اختیار دارد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا با هشت برد و کسب 24 امتیاز همچنان جایگاهش را مقتدرانه در صدر جدول حفظ کرد.

در سوی دیگر هرچند میرزاجانپور توانست با کسب 17 امتیاز شب پرفروغی را برابر ستارهای پروجا سپری کند اما درخشش او هم برای فرار زردپوشان از شکست کافی نبود تا کاستالانای دو امتیازی با قبول هفتمین باخت در قعر جدول باقی بماند.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم تیم ورونا که محمد جواد معنوی نژاد و مرتصی شریفی را در اختیار دارد مهمان تیم قدرتمند ترنتینو بود که در پایان با نتیجه سه بر صفر برابر میزبانش شکست خورد تا نوار بردهایش پس از سه هفته قطع شود.

در این دیدار معنوی نژاد 3 امتیاز و شریفی 7 امتیاز برای ورونا کسب کردند اما با این باخت، شاگردان گربیچ با چهار برد و 11 امتیاز به رده هشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیروزی یاران معروف در سری آ/ شکست مونزا با وجود درخشش غفور

نخستین پیروزی یاران معروف در سری آ/ شکست مونزا با وجود درخشش غفور