مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 20:462018-11-18سياسي

اطمینان ندارم سفر وزیر خارجه انگلستان به ایران انجام شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در خصوص جلسه مشورتی بین دولت، قوه مقننه، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای بررسی ایرادات کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) که امروز در کمیسیون امنیت برگزار شد، - وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص موضوع مطرح شده در مورد سفر وزیر خارجه انگلستان به ایران، گفت: هنوز اطمینان ندارم این سفر انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در خصوص جلسه مشورتی بین دولت، قوه مقننه، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای بررسی ایرادات کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) که امروز در کمیسیون امنیت برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه گفتگو های خوبی انجام شد و ادامه نیز خواهد داشت تا نمایندگان در صورت امکان به راهکاری دست یابند که ایرادات شورای نگهبان برطرف و خواسته قوه مقننه نیز محقق شود.

وی افزود: وزارت امور خارجه نیز به عنوان بازوی مشورتی در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافت و این روند برای ارائه مشورت نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در خصوص موضوع پولشوی در جلسه امروز کمیسیون مذکور مسئله ای مطرح نشد، ادامه داد: نوار اظهاراتم در این خصوص وجود دارد لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطمینان ندارم سفر وزیر خارجه انگلستان به ایران انجام شود

اطمینان ندارم سفر وزیر خارجه انگلستان به ایران انجام شود