مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 18:152018-11-18سياسي

آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی ایران و هلند


سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند با حضور در جمع ایرانیان و دانشجویان دانشگاه آیندهون هلند آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی دو کشور را تشریح کرد و گفت: - حل مسائل و مشکلات شهروندان و دانشجویان ایرانی از اولویت های سفارت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا جهانگیری سفیر کشورمان در لاهه به همراه تعدادی از کارکنان سفارت از جمله رایزنان دیپلماسی عمومی و کنسولی برای رسیدگی به امور دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه شهر آیندهون در جنوبی ترین نقطه هلند، در این دانشگاه حضور یافته و نقطه نظرات دانشجویان و ایرانیان را از نزدیک شنیدند.

در این برنامه که در سالن متافروم دانشگاه شهر آیندهون در 140 کیلومتری لاهه برگزار شد، سفیر کشورمان در لاهه طی سخنانی آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی ایران و هلند و همچنین خدمات و تسهیلات قابل ارائه از سوی سفارت کشورمان برای هم وطنان دانشجو مقیم هلند را تشریح کرد.

سفیر کشورمان در هلند همچنین تاکید کرد: سفارت در برنامه های فوق العاده خود با حضور در دانشگاه ها و مراکزی که ایرانیان ساکن هستند ضمن بررسی مسائل و مشکلات کنسولی آنها، خدمات مستقیم ارائه می کند.

جهانگیری افزود:خدمت رسانی به ایرانیان در خارج از کشور یکی از وظایف اولیه سفارتخانه ها و کنسول گری های جمهوری اسلامی ایران است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی ایران و هلند

آخرین وضعیت روابط سیاسی و همکاری های علمی ایران و هلند