مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 18:102018-11-18سياسي

انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است


نماینده ولی فقیه در سپاه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح و روحیه عدم تبعیت از استکبار را در جهان نهادینه کرده است ، گفت : - صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگو پذیری ملت ها ،الگو پذیری دولت ها را به دنبال داشته و این عمده دلیل عصبانیت و تحریم های آمریکایی ها می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان ،مسئولین و مدیران استانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در این مراسم نعمت انقلاب اسلامی و ولایت را از بزرگترین نعمات خداوند به ملت ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موجودیت و شاخص های ابرقدرتی دشمنان را با مشکل جدی مواجه کرده است .

وی افزود: انقلاب اسلامی برغم تمامی توطئه ها، فتنه ها و تلاش های جبهه استکبار، هرگز توقف نداشته و امروز دشمنان بر این مهم اذعان دارند که این انقلاب الهام بخش مرگ تدریجی آنان را رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا ،مجاهدت و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام می باشد، تصریح کرد: اینکه می بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است

انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است