مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 17:052018-11-18فرهنگي

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیشتاز شفافیت باشد


یک کارگردان در نامه ای خطاب به مدیرعامل فارابی با عنوان «پیشتار شفافیت باشید» درخواست کرد تا اسامی اعضای شوراهای مختلف این بنیاد اعلام شود.

- یک کارگردان در نامه ای خطاب به مدیرعامل فارابی با عنوان پیشتار شفافیت باشید درخواست کرد تا اسامی اعضای شوراهای مختلف این بنیاد اعلام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر نعیمی در این نامه که خطاب به علیرضا تابش منتشر شده است،آورده: در همه این سال ها در مورد نحوه تخصیص حمایت های عام و خاص بنیاد فارابی و هویت اعضای شوراهای مختلف این بنیاد گمانه زنی های مختلفی وجود داشت و به مرور اطلاع دقیق و رسمی از این موارد به صورت یک مطالبه عمومی در میان فیلمسازان ایرانی شکل گرفت که با توجه به عزم مثبت شما در شفاف سازی عملکرد این بنیاد، کانون کارگردانان سینمای ایران طی نامه ای این خواسته بر حق سینماگران ایرانی را با شما در میان گذاشت، اما در نهایت تعجب مدتی بعد بنیاد فارابی با انتشار متنی دست به کلی گویی زده و همچنان از پاسخ به پرسش های اساسی، از جمله اعلام نام اعضای شوراهای آن بنیاد طفره رفت.

کارگردان هایلایت در ادامه این نامه نوشته است: صمیمانه بگویم، زیبنده بنیاد سینمایی فارابی نیست که به نظر برسد نام اعضای شوراهای بررسی فیلمنامه بنیاد را اسرار محرمانه و سینماگران ایران را نامحرم می داند، این حتی زیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیشتاز شفافیت باشد

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیشتاز شفافیت باشد