مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 16:462018-11-18اقتصادي

اجرای طرح صادرات گاز ایران به عمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهران امیرمعینی مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران، با اعلام اینکه در ماه های گذشته رایزنی های خوبی با طرف عمانی انجام شده است، - امیر معینی مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز از رایزنی با طرف عمانی در زمینه طرح صادرات گاز از ایران به عمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهران امیرمعینی مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران، با اعلام اینکه در ماه های گذشته رایزنی های خوبی با طرف عمانی انجام شده است، گفت: در جلسه ای که در آینده نزدیک با عمانی ها خواهیم داشت، سندی را نهایی می کنیم که چارچوب همکاری و مسئولیت های دو طرف در این سند، تعیین خواهد شد و این سند پایه مناقصه ای است که قرار است برای خط لوله برگزار شود.

وی با بیان اینکه یک شرکت خارجی نیز تمایل خود را برای مشارکت دراین طرح اعلام کرده است، گفت: سرمایه مورد نیاز برای این طرح بین 600 تا 800 میلیون دلار است، اجرای طرح به حدود دو سال زمان نیاز دارد.

اگر سند امضاء شود، شش تا هشت ماه زمان برای تنظیم اسناد و برگزاری مناقصه نیاز است؛ بنابراین به طور کلی بعد از امضای سند، اجرای پروژه به دو سال و نیم تا سه سال زمان نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح صادرات گاز ایران به عمان

اجرای طرح صادرات گاز ایران به عمان