مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 15:302018-11-18اجتماعي

بطحایی: یکی از نظام های آموزشی موفق منطقه را داریم


با حضور وزیر آموزش وپرورش، تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش وپرورش و سازمان ملی استاندارد منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدبطحایی در سازمان ملی استاندارد ضمن امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان ملی استاندارد اظهار کرد: با امضای تفاهم نامه امیدواریم که تبادل تجربیات بین دو دستگاه بیش از گذشته فراهم شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین مواردی که با استاندارد ارتباط گسترده ای دارد موضوع کیفیت است و وقتی بر روی خدمات و کالایی علامت استاندارد را می بینیم به معنای برخورداری آن کالا و خدمت از کیفیت لازم است.

بطحایی خاطرنشان کرد: علامت و تایید سازمان استاندارد، اطمینان به مصرف کننده می دهد که خدمت یا کالا دریافتی دارای کیفیت موردقبول و انتظار است.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه آموزش وپرورش ازجمله خدماتی است که به جامعه ارائه می شود، گفت: در سال های اخیر که پیشرفت آموزشی کشور در جنبه های کمی به حد قابل رضایت بخش رسیده است به بخش کیفی توجه بیشتری می شود و خوشبختانه امروز از نظر کیفیت، یکی از نظام های آموزشی موفق منطقه راداریم.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر پوشش تحصیلی دانش آموزان در دوره آموزش عمومی شاخص خوبی دارد و پوشش تحصیلی دختران که در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عدد کمی داشت به نسبیت جنسی 59 به 41 نزدیک شده است و امروز در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بطحایی: یکی از نظام های آموزشی موفق منطقه را داریم

بطحایی: یکی از نظام های آموزشی موفق منطقه را داریم