مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 15:062018-11-18اقتصادي

هشدار وزارت رفاه/ مراقب کلاهبرداری پیامکی در طرح توزیع سبد حمایتی دولت باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بدنبال آغاز اجرای طرح حمایت از اقشار کم درآمد جامعه ، پیامک هایی در حال ارسال به مردم است که وزارت رفاه ضمن اشاره به کلاهبرداری های احتمالی، - بدنبال آغاز اجرای طرح حمایت از اقشار کم درآمد جامعه ، پیامک هایی در حال ارسال به مردم است که وزارت رفاه ضمن اشاره به کلاهبرداری های احتمالی، اطلاعیه ای منتشر و از مردم خواست شماره کارت و رمز دوم خود را در پاسخ به هیچ پیامکی اعلام نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بدنبال آغاز اجرای طرح حمایت از اقشار کم درآمد جامعه ، پیامک هایی در حال ارسال به مردم است که وزارت رفاه ضمن اشاره به کلاهبرداری های احتمالی، اطلاعیه ای منتشر و از مردم خواست شماره کارت و رمز دوم خود را در پاسخ به هیچ پیامکی اعلام نکنند.

، در متن این اطلاعیه آمده است: بدنبال آغاز طرح حمایت از اقشار کم درآمد جامعه که مطابق تصویب نامه هیأت وزیران در پنجم آبانماه در حال اجراست، اخیرا شاهد ارسال برخی پیامک ها به مردم هستیم.

این اطلاعیه می افزاید: بر این اساس ضمن تاکید بر اینکه هرگونه اطلاع رسانی در خصوص این طرح منحصرا توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد، از همه شهروندان درخواست داریم به پیامک های فاقد اعتبار پاسخ ندهند و شماره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت رفاه/ مراقب کلاهبرداری پیامکی در طرح توزیع سبد حمایتی دولت باشید

هشدار وزارت رفاه/ مراقب کلاهبرداری پیامکی در طرح توزیع سبد حمایتی دولت باشید