مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 14:202018-11-18سياسي

رشد 12 برابری کتابخانه های استان مرکزی


استاندار مرکزی از رشد 12 برابری کتابخانه های استان خبر داد و گفت: تعداد کتابخانه های استان مرکزی از ابتدای انقلاب تا به امروز رشد 12 برابری داشته که به دنبال آن طی 40 سال، - بر شمار کتابخوان های کشور نیز افزوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی آقازاده در آیین بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار و تکریم مقام کتابدار که در اراک برگزار شد، با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص) بزرگترین کتابدار و کتابخوان تاریخ بشریت است، افزود: انقلاب ما قبل از سیاسی بودن انقلابی فرهنگی است و با اشاعه فرهنگ خود نه تنها کشور و منطقه بلکه سطح بین الملل را تحت تاثیر قرار داده است و انتظار امام راحل، رهبری و دیگر شخصیت های فرهنگی افزایش تعداد کتابخوان هاست.

استاندار مرکزی تصریح کرد: به منظور انتخاب کتاب ابتدا باید محتوای آن را مورد بررسی قرار داد چراکه گاه کتاب می تواند مضر باشد و می تواند باعث نشر اباطیل در جامعه شود، بر این اساس تنها با کتاب خوب و دارای محتویات عالی می توان به جنگ کتاب های ناسالم رفت.

آقازاده با اشاره به اینکه مردم برخی از کشورها با وجود اینکه ساعات زیادی را در فضای مجازی هستند، اما از خواندن کتاب های مفید غافل نیستند و خواندن کتاب یکی از سرگرمی های مفید آنها به شمار می رود، بیان کرد: با گسترش فضای مجازی و بازی ها و شبکه های اجتماعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 برابری کتابخانه های استان مرکزی

رشد 12 برابری کتابخانه های استان مرکزی