مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 14:062018-11-18سياسي

صادرات شریان اصلی تولید است/ باید با ترمیم حقوق ها، پرداخت یارانه را قطع کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، شهاب الدین بی مقدار در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 27 آبان ماه) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه حال که دشمن جمهوری اسلامی به نمایندگی ترامپ دستکش های چدنی را آشکار کرده و تحریم را عملی کرده .

- عضو کمیسیون امور داخلی مجلس معتقد است باید به استانداری ها اختیارات بیشتری داده و مردم را در تصمیم سازی های کلان کشور مشارکت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، شهاب الدین بی مقدار در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 27 آبان ماه) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه حال که دشمن جمهوری اسلامی به نمایندگی ترامپ دستکش های چدنی را آشکار کرده و تحریم را عملی کرده سؤال این است که آیا تاکنون تحلیل درستی از علت تحریم داشته ایم، گفت: چرا می خواهیم همواره با کوبیدن لفظی دشمن مشکلات را حل کنیم در حالی که آن ها کاری جز کسب منافع نداشته و برای از پا درآوردن ما برنامه ریزی کرده اند پس ما نیز باید برنامه برای جلوگیری از تحریم داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه وزیر خارجه ای که با هدایت مقام معظم رهبری توانست کشور را از منشور هفت سازمان ملل بیرون کند، قطعنامه های مختلف را ملغی کرده، قطعنامه ای به نفع ایران صادر کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات شریان اصلی تولید است/ باید با ترمیم حقوق ها، پرداخت یارانه را قطع کرد

صادرات شریان اصلی تولید است/ باید با ترمیم حقوق ها، پرداخت یارانه را قطع کرد