مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 14:012018-11-18اقتصادي

ترانزیت 5 میلیون و 775 هزار تن کالا از کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل نقل بین المللی این سازمان با اعلام این خبر، افزود: در مدت یاد شده از مجموع کالاهای ترانزیت شده، - بیش از 5 میلیون و 775 هزار تن کالا از 32 مرز فعال زمینی و آبی کشور در 6 ماه نخست سال جاری ترانزیت شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل نقل بین المللی این سازمان با اعلام این خبر، افزود: در مدت یاد شده از مجموع کالاهای ترانزیت شده، 2 میلیون و 313 هزار تن کالاها را مواد نفتی و 3 میلیون و 461هزار تن را مواد غیر نفتی تشکیل داده اند که عمده ترین بخش مواد غیرنفتی کالاهایی نظیر مواد سوختی، قطعات یدکی ، انواع پنبه، محصولات کشاورزی و مواد غذایی بوده است.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی افزود: در مدت زمان یاد شده، از میان مرزهای کشور، بندر شهید رجایی با یک میلیون و 681 هزار تن معادل 29 درصد فعال ترین مرز در زمینه ترانزیت ورود کالا به شمار می رود و پس از آن مرزهای پرویزخان با 24 درصد و باشماق با 10درصد در رده های بعدی قرار دارند.

نفیسی بیشترین حجم تردد کامیون های حامل بار ترانزیتی را از مبدأ عراق و به مقصد امارات اعلام کرد و افزود: بیشترین حجم مسیرهای پرتردد کالا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت 5 میلیون و 775 هزار تن کالا از کشور

ترانزیت 5 میلیون و 775 هزار تن کالا از کشور