مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 13:102018-11-18بين الملل

امانوئل ماکرون در داخل و خارج، تنهاست


به نوشته گاردین، جاه طلبی جهانی و ترقی خواهی رییس جمهوری فرانسه در مقابل واقعیت ناسیونالیسم و رژیم های خودکامه در جهان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی گاردین در مطلبی به قلم سیمون تیسدال نوشت: مشکلات داخلی و افت میزان محبوبیت امانوئل ماکرون با تقویت چهره بین المللی او در تضاد است.

رییس جمهوری فرانسه در اروپایی که فاقد رهبران آماده یا توانمند برای ایستادگی در برابر راست های سخت گیر و ناسیونالیست های پوپولیست در داخل و رژیم های خودکامه در خارج است، چهره ای ویژه محسوب می شود؛ یا دست کم، او ترجیج می دهد اینگونه دیده شود.

همانطور که گردهمایی ماه نوامبر در پاریس به مناسبت صدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول با حضور بیش از 60 رهبر خارجی نشان داد، ماکرون به عنوان جوان ترین رهبر فرانسه از زمان ناپلئون، در عرصه جهانی بدون جاه طلبی نیست.

روزنامه لو فیگارو گزارش داد که این مراسم های سنگین آغاز یک تهاجم شدید دیپلماتیک جهانی فرانسه در حمایت از ارزش های دموکراتیک، بشردوستانه و چندجانبه است.

ماکرون از مراسم هایی برای هفتادمین سال اعلامیه جهانی حقوق بشر حمایت کرده است (دهم دسامبر روز حقوق بشر) و آماده استفاده از ریاست 2019 فرانسه بر گروه هفت برای پیشبرد دستورکاری است که از نظر او ترقی خواهی و بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانوئل ماکرون در داخل و خارج، تنهاست

امانوئل ماکرون در داخل و خارج، تنهاست