مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 12:502018-11-18اقتصادي

راه اندازی شبکه توزیع گوشت در استان مرکزی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: از طریق کارگروهی در حوزه معاونت اقتصادی استان، با مشارکت سازمان صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان شبکه ای به منظور توزیع گوشت گرم و منجمد در استان راه اندازی خواهد شد و در صورتی که توزیع خارج از این .

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: از طریق کارگروهی در حوزه معاونت اقتصادی استان، با مشارکت سازمان صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان شبکه ای به منظور توزیع گوشت گرم و منجمد در استان راه اندازی خواهد شد و در صورتی که توزیع خارج از این شبکه صورت گیرد قاچاق محسوب شده و تعزیرات با افراد متخلف و سودجو برخورد قاطع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حاجی پور در حاشیه دوازدهمین نشست ستاد تنظیم بازار استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تامین نیازها و مایحتاج مردم در اولویت این ستاد قرار دارد، توزیع کالاهای اساسی در راستای حمایت از شهروندان و تامین نیازهای ضروری تداوم دارد و سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز ، نظارت های لازم را اتخاذ خواهد کرد .

حاجی پور اضافه کرد: 211 تن گوشت گرم از ابتدای طرح تاکنون از کشورهای استرالیا و آسیای میانه واردات انجام شده و توسط چهار مباشر در استان در 16 مرکز و با نرخ مصوب 32 تا 37 هزار تومان عرضه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه توزیع گوشت در استان مرکزی

راه اندازی شبکه توزیع گوشت در استان مرکزی