مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 12:202018-11-18فرهنگي

رونمایی از تازه های «نشر شاهد» در هفته «کتاب و کتابخوانی»


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امورایثارگران از رونمایی چهار عنوان کتاب جدید «نشر شاهد» هم زمان با هفته «کتاب و کتابخوانی» خبر داد.

- مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امورایثارگران از رونمایی چهار عنوان کتاب جدید نشر شاهد هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر رحیم نریمانی اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تازه ترین کتاب های نشر شاهد در 4 ژانر رمان، شعر، پژوهش و خاطره نگاری با حضور جمعی از پیشکسوتان ادبیات دفاع مقدس و ایثار و شهادت رونمایی می شود.

وی افزود: تاکنون 1613 عنوان کتاب برای گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در قالب های مستند، مستند پژوهشی، زندگینامه، خاطره، یادنامه، داستان، زندگینامه داستانی، رمان، پژوهش و شعر منتشر کرده است که در این بین برخی از آثار تجدیدچاپ شده اند.

علاوه بر آن با مشارکت موسسات انتشاراتی خارج از کشور، تاکنون 59 عنوان از کتاب های این انتشارات به زبان های خارجی ترجمه و در کشورهای مقصد عرضه شده است.

وی اظهار کرد: درهمین حال 130 عنوان از کتاب های این انتشارات در جشنواره های مختلف داخل ایران برگزیده و یا شایسته تقدیر شناخته شده اند و در میان ناشرین فرهنگ ایرانی حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری، عنوان ناشر نمونه یا برگزیده را از آن خود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تازه های «نشر شاهد» در هفته «کتاب و کتابخوانی»

رونمایی از تازه های «نشر شاهد» در هفته «کتاب و کتابخوانی»