مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:552018-11-18فرهنگي

جواد علیزاده تجلیل شد


در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» از «جواد علیزاده» ـ پیشکسوت کارتون و کاریکاتور ـ تجلیل شد.

- در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور کتاب از جواد علیزاده ـ پیشکسوت کارتون و کاریکاتور ـ تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، این مراسم با حضور هادی مظفری؛ مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد، علی اصغر کاراندیش؛ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی پور ؛ مدیرعامل موسسه خانه کتاب، سعید اوحدی؛ رییس سازمان فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام محمدرضا زائری؛ عضو هیات مدیره موسسه خانه کتاب، حجت الاسلام سیدمحمود دعایی و محمدجواد حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران عصر شنبه (26 آبان ماه) در فرهنگسرای ارسباران برپا شد.

در این مراسم از جواد علیزاده پیشکسوت کارتون و کاریکاتور تجلیل و قدردانی شد و لوح سپاس و هدیه ای از سوی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تقدیر و تشکر از سال ها هنرش به وی اهدا شد.

سید مجتبی حسینی، معاون هنری وزیر در لوح سپاس برای جواد علیزاده اینگونه آورده است: اغراق نیست اگر شما را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کاریکاتوریست ها و کارتونیست های هنر ایران بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد علیزاده تجلیل شد

جواد علیزاده تجلیل شد