مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:502018-11-18بين الملل

برگزاری سالگرد درگذشت یاسر عرفات در سوریه بعد از بیش از 7 سال


جنبش فتح چهاردهمین سالگرد درگذشت یاسر عرفات، رییس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین را در اردوگاه یرموک واقع در سوریه برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود الخالدی، سفیر فلسطین در سوریه در مراسم چهاردهمین سالگرد درگذشت یاسر عرفات گفت: یاسر عرفات ایجاد کننده یک حماسه و الگویی در زندگی و مرگ بود، شهادت انتخاب او بود و امنیت را تحقق ساخت، به طوری که مرگ وی تصویر دیگری از کرامت و عزت را پس از درگذشتش ترسیم کرد.

وی تاکید کرد: محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین حامل رسالت و پیام یاسر عرفات است و امروز در سایه سخت ترین شرایط عربی، منطقه ای و بین المللی وارد شدیدترین درگیری ها شده و با طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن و طرح های ضد پرونده فلسطینی رو به رو شده است.

براساس گزارش روسیا الیوم، الخالدی در سخنرانی خود تصمیم بشار اسد، رییس جمهوری سوریه درخصوص مامور کردن استاندار دمشق به بازسازی زیرساخت های اردوگاه یرموک به عنوان مقدمه ای برای بازگرداندن ساکنانش به آنجا را ستود.

سمیر الرفاعی، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح نیز تاکید کرد: یرموک خاستگاه فلسطینی های دور از وطن و نماد اردوگاه های سوریه است و دوباره احیا می شود.

الرفاعی اقدامات اسراییلی ها علیه ملت فلسطین و قانون نژادپرستانه کشور یهود را محکوم و تاکید کرد: این توطئه چینی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سالگرد درگذشت یاسر عرفات در سوریه بعد از بیش از 7 سال

برگزاری سالگرد درگذشت یاسر عرفات در سوریه بعد از بیش از 7 سال