مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:502018-11-18اجتماعي

آمادگی شهرداری تهران برای اجرای طرح زمستانی


قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آمادگی شهرداری تهران برای اجرای طرح زمستانی در ادامه اقدامات شهرداری در ایام اربعین را تشریح کرد.

- شهرداری 130 هزار زائر اربعین را از مهران تا شهر کوت منتقل کرد آمادگی شهرداری تهران برای اجرای طرح زمستانی قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آمادگی شهرداری تهران برای اجرای طرح زمستانی در ادامه اقدامات شهرداری در ایام اربعین را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار افندی زاده در جلسه کمیته ویژه بررسی طرح زمستانی امسال که در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: شهرداری تهران در اربعین امسال در دو حوزه برون مرزی و محدوده شهر تهران اقدام به ارائه خدمات به زائران کرد.

وی افزود: در همین راستا نیز شهرداری تهران در کشور عراق به وسیله 150 دستگاه اتوبوس بیش از 130 هزار زائر را از مهران تا شهر کوت جابه جا کرد.

قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین با اشاره به راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران گفت: برای این مراسم نیز شهرداری تهران تمهیدات ویژه ای داشت و بیش از 550 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی راهپیمایان در میادین اصلی پایتخت مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری تهران برای اجرای طرح زمستانی

آمادگی شهرداری تهران برای اجرای طرح زمستانی