مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:402018-11-18سياسي

کیخا: دولت هرچه سریع تر نرخ خرید محصولات کشاورزی را اعلام کند


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می خواهیم هرچه سریع تر با سنجیدن همه جوانب نسبت به اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی نظیر گندم اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدعلی کیخا در نشست خبری در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی به طور عام و کمیسیون های تخصصی به طور خاص در هدایت و نظارت بر عملکرد دولت وظیفه دارند و قطعا بدون همفکری اصحاب رسانه که به منابع اطلاعاتی دسترسی دارند نمی توانند در اجرای این هدف موفق شوند.

وی در ادامه بیان کرد: استراتژی ما در کمیسیون کشاورزی این است تا بتوانیم هرچه صحیح تر به وظایف کمی و کیفی امور کشور در شاخص های مختلف رسیدگی کنیم.

تا پایان هفته گذشته بنده یا گروهی از اعضای کمیسیون کشاورزی به 14 استان کشور سفر کرده ایم و از ظرفیت ها و پتانسیل کشاورزی کشور بازدید داشتیم.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طی بازدید از طرح ها به صورت ویژه با مسئولین وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف در خصوص طرح ها و لوایحی که در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار دارد بحث و بررسی انجام شده است.

از لوایحی که در کمیسیون کشاورزی بررسی و به تصویب رسید لایحه حفاظت از خاک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیخا: دولت هرچه سریع تر نرخ خرید محصولات کشاورزی را اعلام کند

کیخا: دولت هرچه سریع تر نرخ خرید محصولات کشاورزی را اعلام کند