مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:202018-11-18اقتصادي

آرایش جدید در وزارت صنعت/ تکلیف دو معاون هنوز مشخص نیست


با سررسید موعد اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که 26 آبان ماه سال جاری تعیین شده است، هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت باید تغییر می کردند که تاکنون این اتفاق در مورد پنج معاون رخ داده است و دو معاونت دیگر کماکان تعیین تکلیف نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها به غیر از گروه های خاصی که از این قانون مستثنی شده اند، سایر بازنشسته های فعال در سازمان ها باید طی فرآیندی تسویه حساب کنند و از آن سازمان خارج شوند؛ در غیر این صورت ادامه فعالیت آنها تخلف بوده و مغایر قانون به شمار می رود.

در همین رابطه باید هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل شمولیت این قانون، از سمت خود کنار می رفتند که تاکنون از هفت معاونت مربوطه پنج معاون تغییر کرده اند و در خصوص دو معاونت کماکان تصمیمی اتخاذ نشده است.

اسامی هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که با ابلاغ قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان باید سمت خود را در این وزارتخانه به افراد دیگری می سپردند، به شرح زیر است: 1) منصور معظمی؛ معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران 2) حسن یونس سینکی؛ معاون امور اقتصادی و بازرگانی 3) مجتبی خسروتاج؛ معاون صادراتی وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران 4) سید ضیاءالدین شجاعی برهان؛ معاون هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرایش جدید در وزارت صنعت/ تکلیف دو معاون هنوز مشخص نیست

آرایش جدید در وزارت صنعت/ تکلیف دو معاون هنوز مشخص نیست