مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:112018-11-18پزشكي

چه افرادی نباید آنتی هیستامین مصرف کنند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رزم پا -نایب رییس انجمن راینولوژی ایران با بیان اینکه دارو های آنتی هیستامین برای رفع علائم آلرژی استفاده می شوند، - آنتی هیستامین از جمله دارو هایی است که اغلب مردم آن را می شناسند؛ به طوریکه برخی از آن ها با کوچک ترین آبریزش بینی از آن استفاده می کنند، این در حالیست که مصرف آنتی هیستامین باید ها و نباید هایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رزم پا -نایب رییس انجمن راینولوژی ایران با بیان اینکه دارو های آنتی هیستامین برای رفع علائم آلرژی استفاده می شوند، گفت: آنتی هیستامین ها در دو دسته تقسیم بندی می شوند؛ نسل اول کلرفنیرامین، دیمن هیدرینات، دیفن هیدرامین و دوکسیلامین و نسل دوم لوراتادین و سیتریزین که هر دو دسته در درمان علائم آلرژی و گاهی سرماخوردگی استفاده می شوند.

به گفته وی، آنتی هیستامین های نسل اول اثرات خواب آوری دارند و به عنوان دارو های خواب آور نیز کاربرد دارند؛ همچنین این دارو ها اثرات ضد تهوع هم دارند و در تهوع مسافرتی نیز قابل استفاده هستند.

این متخصص گوش و حلق و بینی با بیان اینکه هر دو دسته آنتی هیستامین ها با سایر دارو ها از جمله دارو های ضد درد و یا ضدگرفتگی مخلوط می شوند تا همزمان بتوانند چند مشکل را از بین ببرند، افزود: باید توجه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه افرادی نباید آنتی هیستامین مصرف کنند؟

چه افرادی نباید آنتی هیستامین مصرف کنند؟