مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 10:502018-11-18سياسي

علویان مهر سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر محمدمهدی علویان مهر را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم دکتر منصورغلامی خطاب به دکتر علویان آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره وندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید .

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر جلیل مقدسی، رییس سابق دانشگاه صنعتی شیراز در زمان تصدی مسئولیت این دانشگاه قدردانی کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، محمد مهدی علویان مهر دانش آموخته دانشگاه شیراز، دارای مدرک دکتری شیمی و عضو هیات علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علویان مهر سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز شد

علویان مهر سرپرست دانشگاه صنعتی شیراز شد