مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 09:452018-11-18بين الملل

انتقاد مسکو از گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره سوریه


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره سوریه با بی مسؤولیتی و نقض های متعدد همراه بوده و این گزارش مغایر با احکام توافقنامه ممنوعیت تسلیحات شیمیایی و سیاست خصوصی بودن سازمان مذکور است زیرا که به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای جنجالی گوش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: بر اساس اطلاعات موجود، از طریق امضای یادداشت تفاهم بین سازمان منع تسلیحات شیمیایی و سازوکار بین المللی بی طرف که طبق قطعنامه 71/248 مجمع عمومی سازمان ملل برای تسهیل در روند تحقیقات از مسؤولان ارتکاب خطرناک ترین جرائم براساس قوانین بین المللی در سوریه از مارس 2011 امضا شده معیارهای اثر پذیری متقابل مشخص خواهند شد.

طبق گزارش رسیا الیوم، در بیانیه مذکور همچنین آمده است: واقعیت پیدا شدن این سند و محتوای آن سوالات بسیار مهمی را مطرح می کند و واضح است که این سند نقض های زیادی داشته و بدون مسؤولیت پذیری متقابل و در واقع بیانگر تمایلات شخصی نویسندگان آن است.

وزارت خارجه روسیه در این بیانیه همچنین اعلام کرد: این یادداشت تفاهم مستقیما مفاد کنوانسیون منع تسلیحات شیمیایی و همچنین سیاست های محرمانه خاص این سازمان را نقض کرده است زیرا که تضمین هایی را برای دستیابی به سازوکاری جهت رسیدن به اطلاعات مهم پیشنهاد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مسکو از گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره سوریه

انتقاد مسکو از گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره سوریه