مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 09:252018-11-18اقتصادي

اجازه نمی دهیم مأموریت های بنادر اصلی کشور دچار خلل شود


در همایش یک روزه معاونین توسعه مدیریت و منابع بنادر کشور که به میزبانی بندر شهید رجایی برگزار شد، فعال نگه داشتن بنادر کوچک در شرایط فعلی اقتصادی کشور و کاهش هزینه های جاری مورد تأکید معاون برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی در این همایش اظهار کرد: در شرایط فعلی اقتصادی کشور که به دنبال اعمال تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا علیه کشور جمهوری اسلامی ایجادشده، سازمان بنادر به عنوان طلایه دار تجارت بین المللی کشور راهکارهای گوناگونی برای مقابله با این تحریم ها در دستور کار قرار داده است.

منصور آرامی افزود: با تدابیر اتخاذشده، اجازه نخواهیم داد تا مأموریت های سازمانی و فعالیت بنادر اصلی کشور دچار خلل شود حتی در تلاش هستیم که بنادر کوچک که با معیشت مردم ساحل نشین ارتباط مستقیمی دارند، نیز فعال نگه داشته شوند.

وی با بیان اینکه در مدیریت اجرایی اصل بر این است که با از دست رفتن یک فرصت، باید به دنبال استفاده از فرصت های جدید باشیم، گفت: در شرایط تحریم باید از تمامی ظرفیت های سازمان بنادر برای کمک به رونق اقتصادی کشور بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم مأموریت های بنادر اصلی کشور دچار خلل شود

اجازه نمی دهیم مأموریت های بنادر اصلی کشور دچار خلل شود