مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 09:052018-11-18بين الملل

وزیر دفاع ترکیه انتقال تکه هایی از جسد خاشقجی به عربستان را محتمل دانست


وزیر دفاع ترکیه بر گزارش های خبری مبنی بر انتقال سر جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی به ریاض صحه گذاشت و احتمال داد، تکه هایی از جسد جمال خاشقجی در چمدان های دیپلمات ها به خارج از ترکیه و به طور مشخص به عربستان منتقل شده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در ادامه توضیح نداد که آیا این عملیات انتقال توسط تیمی که مسؤول ترور و قطعه قطعه کردن جسد خاشقجی بوده است، انجام شده یا توسط تیم دومی که ماموریت پنهان سازی و نابودی تمامی آثار جرم را بر عهده داشته است.

این اولین باری است که یک مسؤول برجسته آنکارا در سطح وزیر دفاع به شکل علنی از احتمال انتقال تکه هایی از جسد خاشقجی به عربستان صحبت می کند.

این در حالی است که رسانه های مختلفی تا امروز این احتمال را برای سرنوشت جسد گمشده خاشقجی مطرح کرده بودند.

آکار در ادامه اظهار کرد: جنایت ترور خاشقجی از پیش طراحی شده بود و این عملیات بدون دستور مسؤولان عالی رتبه عربستان امکان اجرا نداشت.

وزیر دفاع ترکیه همچنین گفت : آنکارا رسما از ریاض خواسته است تیمی که اقدام به قتل خاشقجی کرده را تحویل دهد اما مسؤولان عربستان تا این لحظه پاسخی نداده اند.

برخی منابع در دفتر دادستان کل ترکیه پیشتر گفته بودند: نتایج تحقیقات حاکی از این هستند که جسد این روزنامه نگار عربستانی کاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع ترکیه انتقال تکه هایی از جسد خاشقجی به عربستان را محتمل دانست

وزیر دفاع ترکیه انتقال تکه هایی از جسد خاشقجی به عربستان را محتمل دانست