مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 09:002018-11-18سياسي

احداث بیمارستان 1000 تختخوابی؛ مطالبه اصلی اردبیلی ها از دولت


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با توجه به کمبود تخت های بیمارستانی در استان اردبیل احداث بیمارستان 1000 تختخوابی باید در سفر رییس جمهور به عنوان مطالبه اصلی مورد توجه قرار گیرد.

- احداث بیمارستان 1000 تختخوابی؛ مطالبه اصلی اردبیلی ها از دولت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با توجه به کمبود تخت های بیمارستانی در استان اردبیل احداث بیمارستان 1000 تختخوابی باید در سفر رییس جمهور به عنوان مطالبه اصلی مورد توجه قرار گیرد.

بشیر خالقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش بهداشت و درمان در استان اردبیل به ویژه شهرهای جنوبی این استان با کمبود تجهیزات و امکانات و همچنین نیروهای متخصص روبروست که انتظار می رود در سفر رییس جمهور اعتبار ویژه برای این حوزه در نظر گرفته شود.

وی بحران دیگر جنوب استان اردبیل را غفلت از توسعه متوازن با سایر مناطق استان به ویژه تشدید مهاجرت روستاییان به سایر مناطق اعلام و خاطرنشان کرد: از رییس جمهور انتظار می رود تا برای راه اندازی کارگاه ها و واحدهای تولیدی در مناطق شهری و روستایی اقدام عملی انجام شود تا مهاجرت و ناامیدی مردم در دستیابی به امکانات مناسب به حداقل برسد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: در سفر پیش روی رییس جمهور مطالبه مردم کوثر و خلخال را در تکمیل پایاب سد گیوی به صورت جدی مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان 1000 تختخوابی؛ مطالبه اصلی اردبیلی ها از دولت

احداث بیمارستان 1000 تختخوابی؛ مطالبه اصلی اردبیلی ها از دولت