مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 04:252018-11-18ورزشي

یک گفت وگوی هنری با خالق استادیوم ورزشی «تختی»


85 سال از عمرش می گذرد و پروژه های معماری بسیاری در ایتالیا، آمریکا و ایران انجام داده است اما به گفته ی خودش استادیوم «فرح آباد» سابق و «تختی» امروز را با چنگ و دندان ساخته است؛ - 85 سال از عمرش می گذرد و پروژه های معماری بسیاری در ایتالیا، آمریکا و ایران انجام داده است اما به گفته ی خودش استادیوم فرح آباد سابق و تختی امروز را با چنگ و دندان ساخته است؛ استادیومی که بزرگترین سازه کابلی دنیا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهانگیر درویش ـ خالق ورزشگاه تختی ـ معتقد است: بیشتر از این نمی توانسته پروژه ای را به سرانجام برساند که درباره آن فکر کرده باشد و در حال حاضر تنها خواسته اش این است که آن را حفظ کنند زیرا می تواند بهترین بهره وری ها را بدهد.

ورزشگاهی که 51 سال پیش ساخت آن 190 میلیون تومان هزینه داشته است.

این معمار برجسته ایرانی که اعضای شورای شهر و شهرداری منطقه 14، مهر ماه امسال با اهدای مدال افتخار امیرمجاهد از او تجلیل کردند، صحبت هایش را با توضیحاتی درباره فلسفه ورزشگاه تختی شروع می کند و بدون توضیحات بیشتر، مستقیما سر اصل مطلب می رود که می توانید آن را در ادامه بخوانید.

اگر دوست دارید، از فلسفه معماری ورزشگاه تختی شروع کنید؟ طرحی که من برای ورزشگاه تختی دادم بر اساس فلسفه ای بوده است که سال ها روی آن کار می کردم؛ یعنی استقامت تحت اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گفت وگوی هنری با خالق استادیوم ورزشی «تختی»

یک گفت وگوی هنری با خالق استادیوم ورزشی «تختی»