مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 03:502018-11-18اقتصادي

خودپردازهای بانکی در برابر هکرها چقدر آسیب پذیرند؟


گزارش های منتشر شده از یک موسسه تحقیقاتی حاکی از آن است که بیشتر دستگاه های خودپرداز بانکی (ATMs) در برابر حملات سایبری و نفوذ هکرها آسیب پذیرند.

- گزارش های منتشر شده از یک موسسه تحقیقاتی حاکی از آن است که بیشتر دستگاه های خودپرداز بانکی (ATMs) در برابر حملات سایبری و نفوذ هکرها آسیب پذیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارها اخبار زیادی مبنی بر حملات سایبری گسترده به دستگاههای خودپرداز نصب شده در بانکهای مختلف در جهان منتشر شده است که همگی نشان از میزان آسیب پذیری بالای دستگاههای مذکور دارد و به بانک های مربوطه نیز این هشدار را می دهد که باید با نصب و طراحی به روزرسانی های نرم افزاری و سخت افزاری جدید ، امنیت سایبری آنها را افزایش داده و جلوی دسترسی و نفوذ هکرها و مجرمان سایبری را بگیرند.

حالا به تازگی محققان و پژوهشگران فعال در موسسه پازیتیو تکنولوژی که در حوزه امنیت سایبری فعالیت می کنند، اعلام کرده اند که هکرها با آسیب پذیری و ضعف های امنیتی موجود در دستگاههای خودپرداز بانکی قادر خواهند بود اطلاعات مشتریان بانکی و کاربران نظیر اطلاعات درج شده بر روی کارت بانکی، هویت و میزان حساب آنها را به سرقت ببرند.

در این گزارش آنها مدعی شده اند که بیش از 80 درصد از دستگاههای خودپرداز بانکی در جهان با نواقص امنیتی و آسیب پذیری های جدی روبرو هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودپردازهای بانکی در برابر هکرها چقدر آسیب پذیرند؟

خودپردازهای بانکی در برابر هکرها چقدر آسیب پذیرند؟