مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 22:202018-11-17سياسي

انتظامی، از تکذیب مدیریت تا سرپرستی در سازمان سینمایی


حسین انتظامی که مدتی قبل نسبت به اجرای سریع قانون منع به کارگیری بازنشستگان واکنش نشان داده و آسیب ها و خطرهای اجرای این طرح را گوشزد کرده بود، - در نهایت جایگزین محمدمهدی حیدریان، رییس بازنشسته سازمان سینمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود اینکه انتظامی - دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - چندی پیش حضور خود را در مقام ریاست سازمان سینمایی در فضای مجازی تکذیب کرده بود، اما سرانجام شایعه ها رنگ واقعیت گرفت و او بر مسند مدیریت سینمای کشور نشست، هرچند فعلا حکمش فقط به عنوان سرپرست سازمان سینمایی صادر شده است.

او که شهرتش بیشتر به خاطر فعالیت های مطبوعاتی اش بوده، در این عرصه (مطبوعات) سابقه ای طولانی داشته و پایه گذار مؤسسه و مدیرعامل روزنامه جام جم در سال 1379 است.

این مدیر 51 ساله متولد شهر مقدس مشهد، فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی از دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی فرآیند در دانشگاه صنعتی شریف و مهندسی شیمی گرایش انرژی در دانشگاه آزاد است که در رشته مدیریت استراتژیک نیز مدرک دکتری دارد.

انتظامی از اواخر دهه 60 فعالیت مطبوعاتی داشته و به عنوان مدیر دفتر روزنامه قدس در تهران و بعد مدیرکل مطبوعات داخلی، قائم مقام نشریات ابرار، موسس اولین سایت آنلاین یک روزنامه (جام جم آنلاین) در این عرصه حضور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظامی، از تکذیب مدیریت تا سرپرستی در سازمان سینمایی

انتظامی، از تکذیب مدیریت تا سرپرستی در سازمان سینمایی