مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 18:402018-11-17اقتصادي

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز


بازارهای پرهیاهوی طلا، سکه و ارز هفته جدید را در حالی شروع کردند که بازار ارز روند کاهشی هفته گذشته را ادامه داده و در بازار طلا نیز قیمت سکه در محدوده چهار میلیون تومانی در نوسان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و 50 هزار تومان رسیده و هر گرم طلای 18 عیار نیز 368 هزار تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، قیمت هر مثقال طلای 17 عیار در حال حاضر معادل یک میلیون و 590 هزار تومان است و هر گرم طلای 18 عیار قیمتی معادل 368 هزار تومان دارد.

امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید معادل چهار میلیون و 50 هزار تومان است و سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و 900 هزار تومان داد و ستد می شود.

این در حالی است که قیمت نیم سکه دو میلیون و 50 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 100 هزار تومان و سکه گرمی 670 هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به 1222 دلار رسیده است.

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به این که قیمت ها در اواخر ساعات امروز نسبت به اوایل صبح مقداری افزایشی شده است، خاطرنشان کرد: اگر قیمت طلا و سکه در همین حد نوسان داشته باشد، این نوسانات آزاردهنده نیست و باید بدانیم که قیمت ها نسبت به اوایل هفته گذشته و قبل تر از آن، کاهش چشمگیری داشته است و نوسانات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز