مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 18:102018-11-17ورزشي

3 برنز دیگر پومسه روهای ایران در قهرمانی جهان


در پایان رقابت های روز سوم پومسه قهرمانی جهان، نمایندگان ایران سه مدال برنز دیگر را کسب کردند تا تعداد مدال های ایران به 8 برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین روز رقابت های پومسه قهرمانی جهان 2018 چین تایپه از صبح امروز (شنبه) 26 آبان ماه 1397 برگزار شد که پومسه روهای ایران توانستند سه مدال برنز دیگر را کسب که و تا پایان رقابت های امروز 8 مدال مختلف را برای تیم ملی کشورمان در جدول مدال ها ثبت کنند.

به این ترتیب در جریان رقابت های امروز ابتدا تیم پومسه نوجوانان (رده سنی 15 تا 17 سال) پسران با ترکیب محمدعلی عباس نژادیان، آرمین اسدی و رضا نظری موفق به کسب مدال برنز جهان شد.

در ادامه تیم پومسه دو نفره نونهالان (12 تا 14 سال) کشورمان نیز با ترکیب بر سکوی سوم جهان ایستاد.

در بخش تیمی رده سنی 31 تا 40 سال مردان نیز تیم ایران با ترکیب علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری توانست پنجمین مدال برنز را برای کاروان کشورمان کسب کند.

اما در ادامه رقاتب های امروز در بخش انفرادی، مرجان سلحشوری در رده سنی 18 تا 30 سال نتیجه را به نماینده پرو واگذار کرد و حذف شد.

راضیه آقایی در رده سنی 15 تا 17 سال با واگذاری نتیجه برابر پومسه رو تایلند از دور رقابت ها کنار رفت و در کوروش بختیار نیز در پومسه ابداعی رده سنی بالای 17 سال از دور رقابت ها حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 برنز دیگر پومسه روهای ایران در قهرمانی جهان

3 برنز دیگر پومسه روهای ایران در قهرمانی جهان