مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 17:402018-11-17اجتماعي

از باران هایی که هدر می روند تا چرایی گران شدن «گل»


باران هایی که در سطح معابر به هدر می روند، چرا مخدر «گل» گران شد؟، مگامال ها؛ فضای مدرن یا بافت زائد شهری؟، دو راهکار برای کاهش آلایندگی موتورسیکلت ها در تهران، - باران هایی که در سطح معابر به هدر می روند، چرا مخدر گل گران شد؟، مگامال ها؛ فضای مدرن یا بافت زائد شهری؟، دو راهکار برای کاهش آلایندگی موتورسیکلت ها در تهران، چگونه با درد آرتروز کنار آییم؟ واکنش سردار کمالی به شایعه مشکل سربازی سامان قدوس ، و .

در کنار پوشش مراسم ترحیم نوربخش، مدیرعامل متوفی سازمان تامین اجتماعی از مهم ترین خبرهای اداره اجتماعی ایسنا در روز شنبه، (26 آبان) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره اخبار اجتماعی امروز شنبه (26آبان ماه) بیش از 50 خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که مهمترین آن ها به همراه لینک در ادامه می آید، با کلیک روی هر تیتر، متن کامل خبر قابل دسترسی است: مگامال ها؛ فضای مدرن یا بافت زائد شهری؟ باوجود اینکه مگامال ها این روزها به دلیل ظرفیت و جاذبه های که دارند مورد استقبال گروهی از شهروندان قرار گرفته اند، اما برخی کارشناسان شهری معتقدند به دلیل اینکه بافت مگامال ها منفک از محیط پیرامونی است، به نوعی بافت های زائد شهری به شمار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از باران هایی که هدر می روند تا چرایی گران شدن «گل»

از باران هایی که هدر می روند تا چرایی گران شدن «گل»