مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 16:012018-11-17بين الملل

شیخ نعیم قاسم: ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان در مشکلات جهان نقش دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله، در اطهاراتی با اشاره به تحولات اخیر غزه گفت: - معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رییس جمهور آمریکا و ولیعهد سعودی که ضلع های مثلث شرارت هستند، به سبب اقدامات نابخردانه خود در منطقه زیان دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله، در اطهاراتی با اشاره به تحولات اخیر غزه گفت: سه ضلع شرارت یعنی نتانیاهو، ترامپ و بن سلمان به سبب اقدامات خود زیان دیده اند.

او افزود: غزه در مقابله با اسراییل پیروزی بزرگی به دست آورد و ملت فلسطین و مقاومت فلسطینی موفق شدند در مقابل تجاوز اسراییل بایستند.

آن ها از راه هدف قرار دادن جبهه داخلی و حفظ توازن خوب به جهان نشان دادند اسراییل در این جنگ از نظر نظامی و سیاسی شکست خورد؛ زیرا لیبرمن استعفا کرد و این بهترین سند پیروزی مقاومت در مقابله با اشغالگران است.

آنچه در غزه اتفاق افتاد نشان می دهد ما اگر با مقاومت همراهی کنیم، قوی باشیم و اراده داشته باشیم می توانیم به حقوقمان دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ نعیم قاسم: ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان در مشکلات جهان نقش دارند

شیخ نعیم قاسم: ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان در مشکلات جهان نقش دارند