مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 15:302018-11-17فرهنگي

معرفی آثار راه یافته به بازبینی اول یک بخش جشنواره تئاتر دانشگاهی


دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با قدردانی از استقبال دانشجویان برای حضور و مشارکت در این دوره، اسامی آثار راه یافته به بازبینی مرحله اول بخش تئاتر صحنه استان های تهران و البرز را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، گروه ارزیابی و انتخاب طرح و ایده های اجرایی بخش تئاتر صحنه استان های تهران و البرز متشکل از فارس باقری، سینا ییلاق بیگی و سیاوش قائدی اسامی آثار راه یافته به بازبینی مرحله اول این بخش را معرفی کردند.

این در حالی است که هیات ارزیابی و انتخاب طرح و ایده های اجرایی بر اساس سیاست اتخاذ شده دبیرخانه در این دوره آثار را با کد رهگیری و با حذف اسامی افراد و هنرمندان شرکت کننده مورد ارزیابی قرار داده اند.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی ستاد برگزاری جشنواره از میان 788 اثر ثبت نام شده در سایت، 503 اثر صحیح برای بخش تئاتر صحنه دریافت شد که از این تعداد 329 اثر به بازبینی مرحله ی اول راه پیدا کرد.

همچنین از بین آثار ارائه شده 105 اثر از دانشگاه آزاد اسلامی، 61 اثر از دانشگاه سوره، 57 اثر از دانشگاه هنر، 48 اثر از دانشگاه تهران، 21 اثر از دانشگاه جامع علمی کاربردی، 11 اثر از دانشگاه تربیت مدرس ، 26 اثر از دیگر مراکز آموزش عالی به بازبینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار راه یافته به بازبینی اول یک بخش جشنواره تئاتر دانشگاهی

معرفی آثار راه یافته به بازبینی اول یک بخش جشنواره تئاتر دانشگاهی