مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 15:162018-11-17دانش

«جشنواره کار صدف» در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم وصنعت روز دوشنبه 28 آبان ماه میزبان برگزاری جشنواره کار صدف است.

در این رویداد رییس دانشگاه علم وصنعت، - جشنواره کار صدف در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود جشنواره کار صدف با حضور بیش از 50 شرکت دانش بنیان و استارت آپ دوشنبه 28 آبان ماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم وصنعت روز دوشنبه 28 آبان ماه میزبان برگزاری جشنواره کار صدف است.

در این رویداد رییس دانشگاه علم وصنعت، برخی مسئولان پارک فناوری پردیس، تعدادی از مدیران استارت آپ ها و شرکت هی دانش بنیان حضور دارند.

مهم‎ترین هدف جشنواره کار صدف، ایجاد ارتباط مستقیم میان کارفرمایان صنایع مختلف با کارجویان برای جذب نیروی کار جوان، نخبه و متخصص، معرفی کارفرمایان و شرکت‎های موفق و ارتقا نشان (برند) سازمانی است.

بیش از 50 شرکت و استارت آپ در این نمایشگاه حضور دارند که 700 فرصت شغلی را به صورت نیمه وقت، پاره وقت و در قالب کارآموزی منتهی به استخدام برای علاقمندان فراهم می آورند.

حضور شرکت های دانش بنیان و صنعتی در محیط علمی دانشگاه علاوه بر ارتقا نشان (برند) سازمانی، حل مسائل و چالش های فنی این شرکت ها به کمک دانشگاهیان را نیز در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جشنواره کار صدف» در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود

«جشنواره کار صدف» در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود