مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 14:452018-11-17سياسي

آشنایی با ظرفیت های شیراز فراهم کننده بستر همکاری های علمی است


دبیرکل کمیسیون ملی اوگاندا در آیسسکو گفت: حضورم در شیراز و آی اس سی، زمینه آشنایی با ظرفیت های گسترده موجود برای همکاری با نهادهای آموزش عالی را برایم فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ISC دکتر روسی آگویی، در نشست مشترک با سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در شیراز، گفت: معتقدم ISC می تواند خدمات متعددی در حوزه نشریات علمی، رصد تولید علم و مباحث مربوط به رتبه بندی دانشگاه ها به اوگاندا ارائه دهد و خوشحالم که می توانم نقش رابط را در تحقق این مهم ایفا و مشتاقانه برای برقراری و تحکیم روابط بین دو کشور ایران و اوگاندا تلاش کنم.

آگویی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان اجلاس آیسسکو، در خصوص وضعیت آموزش عالی در اوگاندا، گفت: اوگاندا 2 دانشگاه بزرگ دارد؛ دانشگاه اسلامی و دانشگاه بین الملل کامپالا.

او ادامه داد: دانشگاه اسلامی از سال 1988 و توسط سازمان همکاری های اسلامی OIC و پیرو تفاهمنامه ای راه اندازی شد و کار خود را در دو رشته با 80 دانشجو آغاز کرد و اکنون حدود 8700 دانشجو از 21 کشور در 72 رشته دارد.

آگویی گفت: دانشگاه بین المللی کامپالا یک دانشگاه خصوصی با چهار دانشکده است که حدود 20 سال فعالیت دارد و 86 درصد دانشجویانش بومی و 14 درصد غیر اوگاندایی هستند؛ پسران بیش از 60 درصد و دختران حدود 40 درصد دانشجویان این دانشگاه را تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با ظرفیت های شیراز فراهم کننده بستر همکاری های علمی است

آشنایی با ظرفیت های شیراز فراهم کننده بستر همکاری های علمی است