مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 13:502018-11-17سياسي

تعیین تکلیف مسجد حضرت ولیعصر (عج) از اولویت های مدیریت شهری


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تعیین تکلیف مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) را از اولویت های مدیریت شهری است.

- تعیین تکلیف مسجد حضرت ولیعصر (عج) از اولویت های مدیریت شهری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تعیین تکلیف مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) را از اولویت های مدیریت شهری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه بازدید و ارزیابی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با حضور ولی اله شجاع پوریان، مدیران کل ادارات، شهردار و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 با ارائه گزارش عملکرد 8 ماهه و ارائه برنامه های شاخص پیش روی این معاونت در 4ماهه پایانی سال برگزار شد و طی آن ارزیابی عملکرد مدیران کل معاونت اجتماعی مرکز از ادارات متناظر آن ها در منطقه بیان شد.

در این نشست ولی اله شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تعیین تکلیف مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) را از اولویت های مدیریت شهری بیان کرد و با اشاره به موافقت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران جهت حمایت از جشنواره های ملی و فرا ملی فرهنگی و هنری در منطقه بر لزوم برنامه ریزی اثرگذار جهت رفع مسائل و معضلات حوزه شورایاری ها، اهمیت اجرا و توسعه طرح مناسب سازی معابر در منطقه، اجرای طرح احیاء حیات شبانه در منطقه 11، لزوم تهیه بانک اطلاعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف مسجد حضرت ولیعصر (عج) از اولویت های مدیریت شهری

تعیین تکلیف مسجد حضرت ولیعصر (عج) از اولویت های مدیریت شهری