مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 12:302018-11-17ورزشي

از نوازندگی در رشت تا کوهنوردی در مشهد


تا تکلیف فضاهای عمومی روشن نشود و کوه و خیابان و بیابان را هم مثل اداره و ورزشگاه تحت کنترل کامل بدانند این ماجراها ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر- در عصر ایران نوشت: کلیپ کوتاهی که به تازگی منتشر شده سه پسر جوان را در شهر رشت در حال نوازندگی و در فضای عمومی در خیابان نشان می دهد.

هیچ کس متعرض یا معترض آنان نیست تا این که کسی یا کسانی می آیند و این بساط را بر هم می زنند و صدای اعتراض رهگذارانی که به تماشا ایستاده بودند بر می خیزد.

البته در این مورد خاص گفته می شود برخورد به خاطر این بوده که شب عزاداری بوده ولی در این صورت هم می توانستند تذکر دهند و نیاز به خشونت و بگیر و ببند نبود.

به این بهانه نمی خواهم بحث هایی تکراری مانند نیاز جوانان به شادی، یا حق اشتغال برای همه را مطرح کنم یا به انواع موسیقی بپردازم که موسیقی خیابانی را هم در می گیرد یا احتمال همان نکته ناآگاهی از مناسبت روز را نادیده بگیرم.

غرض، موضوع دیگری است و به این خاطر به خبری دیگر هم می توان اشاره کرد که مربوط به استانی دیگر است و این بار مرجع دستور دهنده و اقدام کننده هم مشخص است و اگر چه به ظاهر متفاوت است اما به دلیلی که خواهم گفت مرتبطند.

خبر این بود: هیات کوه نوردی استان خراسان رضوی اجازه نامه همسر برای زنان متأهل و اجازه نامه اولیای دختران مجرد زیر 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نوازندگی در رشت تا کوهنوردی در مشهد

از نوازندگی در رشت تا کوهنوردی در مشهد