مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 12:252018-11-17سياسي

مسیر کلیدی راه آهن کشور چگونه در دل تحریم ها افتتاح می شود؟


مدیر کل ساخت راه آهن منطقه دو کشور، اعلام کرد: راه آهن ارومیه که رسما روز دوشنبه (28 آبان) افتتاح خواهد شد، یکی از کامل ترین پروژه هایی است که در طول تمام سال های گذشته برای بهره برداری در اختیار راه آهن قرار گرفته است.

- مدیر کل ساخت راه آهن منطقه دو کشور، اعلام کرد: راه آهن ارومیه که رسما روز دوشنبه (28 آبان) افتتاح خواهد شد، یکی از کامل ترین پروژه هایی است که در طول تمام سال های گذشته برای بهره برداری در اختیار راه آهن قرار گرفته است.

علی اکبر مردی در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: خوشبختانه با پیگیری هایی که در طول سال های گذشته صورت گرفت، راه آهن استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار کشور، مراحل ساخت و پیشرفت خود را دنبال کرد تا به طور کامل این طرح آماده بهره برداری به شمار می رود.

به گفته وی، از چند روز قبل کار اجرایی در این پروژه به پایان رسیده و این چند روز انتظار برای این بود که در جریان سفر رییس جمهور به این استان رسما خط ریلی نیز به بهره برداری برسد.

مدیر کل ساخت راه آهن منطقه دو کشور در پاسخ به این سوال که زمان بهره برداری نهایی از این پروژه چگونه در دستور کار قرار می گیرد، نیز توضیح داد: ما تمام مراحل مورد نیاز برای آغاز به کار رسمی این پروژه را انجام داده ایم و از این رو پس از افتتاح رسمی نخستین گروه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر کلیدی راه آهن کشور چگونه در دل تحریم ها افتتاح می شود؟

مسیر کلیدی راه آهن کشور چگونه در دل تحریم ها افتتاح می شود؟