مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 11:512018-11-17سياسي

راه جدید فرار مالیاتی؛ فرار با اتکا به قوانین و شبه قوانین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی قربانی با اشاره به درآمد های مالیاتی کشور، اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قمیت ها، - عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید بیشتر فرار مالیاتی از سوی دانه درشت ها و با اتکا به قوانینو و شبه قوانین صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی قربانی با اشاره به درآمد های مالیاتی کشور، اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قمیت ها، نمی توان با دریافت مالیات بیشتر بر مردم و به خصوص اقشار ضعیف جامعه درآمد کشور را افزایش داد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس ادامه داد: بنابراین سازمان امور مالیاتی باید بااستفاده از مواد قانونی افرادی که فرار مالیاتی داشته اند را شناسایی کنند تا به واسطه دریافت مالیات ای این گروه درآمد کشور را افزایش دهند و از وابستگی به درآمد نفتی فاصله بگیریم.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم وگرمه در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون مالیات مستقیم راه هایی برای مقابله با فرار مالیاتی و افزایش درآمد مالیاتی وجود دارد، گفت: در این قانون راه کاریی برای شناسایی دانه درشت هایی که فرار مالیاتی دارند نشان داده شده است، متاسفانه این افراد با استفاده از راهکار های قانونی و شبه قانونی دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه جدید فرار مالیاتی؛ فرار با اتکا به قوانین و شبه قوانین

راه جدید فرار مالیاتی؛ فرار با اتکا به قوانین و شبه قوانین