مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 11:452018-11-17بين الملل

یک دستیار دیگر ترامپ کتاب افشاگرانه منتشر می کند


یک دستیار سابق کاخ سفید که در نخستین ماه های دولت ترامپ در این دولت خدمت کرده قصد دارد مشابه کاری که جورج استفانوپولوس، دستیار سابق بیل کلینتون در کاخ سفید انجام داده، - اقدام به انتشار کتاب خاطرات افشاگرانه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه پلتیکو گزارش کرد، دو منبع آگاه به این پروژه می گویند که کلیف سیمز، کسی که در زمان کمپین انتخاباتی 2016 دستیار ترامپ بود و با آغاز دولتش از ماه ژانویه تا ماه مه در بخش ارتباطات کاخ سفید کار کرد، قصد دارد در یک کتاب خاطرات نگاهی اندیشمندانه و کنکاشگر به دوران خدمتش در کاخ سفید بیندازد.

منابع به پلتیکو گفتند که سیمز چندین ماه است که مشغول نوشتن این کتاب خاطرات بوده و ماه ژانویه قرار است کتاب او انتشار پیدا کند.

طبق این گزارش او کتابش را به سبک کتاب خاطراتی که پیش از این جورج استفانوپولوس با افشاگری درباره کاخ سفید تحت رهبری بیل کلینتون منتشر کرده بود، نوشته است.

انتشار کتاب سیمز در حالی قرار است اتفاق بیفتد که چند ماه پیش یک دستیار دیگر کاخ سفید به نام اوماروسا مانیگو نیومن، در کتاب خاطراتش به ترامپ و همپیمانان نزدیک او حمله کرد و در کنار آن حملات دیگری را نیز از طریق انتشار فایل ضبط مکالماتش در کاخ سفید انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دستیار دیگر ترامپ کتاب افشاگرانه منتشر می کند

یک دستیار دیگر ترامپ کتاب افشاگرانه منتشر می کند