مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 11:102018-11-17سياسي

آخرین آرزوی هاشمی


امید آن که این بار دیگر فرصت سوزی سومی در 10سال اخیر برای تغییر معادلات منطقه ای در سایه مذاکرات دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی رخ ندهد و به جای طرح های شومی نظیر پروژه اسلام ایرانی احمدی نژاد و آتش زدن ساختمان سفارت عربستان شاهد برپایی .

- امید آن که این بار دیگر فرصت سوزی سومی در 10سال اخیر برای تغییر معادلات منطقه ای در سایه مذاکرات دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی رخ ندهد و به جای طرح های شومی نظیر پروژه اسلام ایرانی احمدی نژاد و آتش زدن ساختمان سفارت عربستان شاهد برپایی میز مذاکره ایران - عربستان جهت زدودن ابرهای فتنه از آسمان منطقه و تحقق وحدت اسلامی باشیم که آخرین آرزوی آیت الله هاشمی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آرمان امروز نوشت: اظهار نظر کم سابقه رییس شورای راهبردی روابط خارجی در مصاحبه با فرانس24 مبنی بر اظهار تمایل جمهوری اسلامی ایران برای نشستن بر سر میز مذاکره با عربستان، دریچه جدیدی را برای حل بحران های منطقه گشود.

آقای کمال خرازی در پاسخ به سوال خبرنگار فرانس24 درباره روابط ایران و عربستان گفت: قطعا ما علاقه مند به نشستن بر سر میز مذاکره با عربستان سعودی و دیگران برای حصول وضعیت بهتری برای خاورمیانه هستیم؛ چرا که وضعیت بسیار شکننده است و قطعا مذاکره این دو کشور می تواند به بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آرزوی هاشمی

آخرین آرزوی هاشمی