مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 11:002018-11-17ورزشي

تهدید باشگاه والیبال پیام خراسان به کناره گیری از لیگ


مدیر باشگاه والیبال پیام مشهد اعلام کرد این تیم تنها در سالن مهران به مسابقاتش در لیگ برتر ادامه می دهد و اگر قرار باشد در سالن دیگری بازی کنیم، - از لیگ کناره گیری خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه خراسان، فدراسیون والیبال طبق گزارش های ناظرانش و انتقاد برخی تیم های لیگ برتری، ساختار سالن مهران را استاندارد ندانست و اعلام کرد مشهدی ها سالن دیگری را برای مسابقات خانگی خود در لیگ برتر والیبال، در نظر بگیرند.

عدم وجود درب های خروجی اضطراری در این سالن، یکی از عوامل مهمی بوده که فدراسیون را مجاب کرد، اجازه برگزاری مسابقات در سالن مهران را رد کند.

سازمان لیگ برتر والیبال کشور مسئولیت بروز هرگونه حادثه ای را از جانب خود سلب کرده و به باشگاه پیام مشهد و هیات والیبال خراسان رضوی اعلام کرده مقصر هر اتفاق و حادثه ای در این سالن، باشگاه پیام خراسان است.

گرچه پیام مشهد در هفته های دوم، چهارم و پنجم لیگ برتر والیبال، بدون هیچ مشکلی از حریفان مختلف خود در سالن مهران میزبانی کرده و تا کنون هیچ مشکلی در این سالن به وجود نیامده است، اما بدون شک حادثه یک بار رقم می خورد و باید برای جلوگیری از رقم خوردن حادثه ای تلخ، فکری صورت گیرد.

نمایندگان سازمان لیگ بازدیدی از سالن شهید بهشتی مشهد داشته اند و این سالن را برای میزبانی تیم مشهدی انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید باشگاه والیبال پیام خراسان به کناره گیری از لیگ

تهدید باشگاه والیبال پیام خراسان به کناره گیری از لیگ