مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 11:002018-11-17سياسي

آموزش های قرآنی فقط در حوزه علوم انسانی خلاصه نشود


رییس سابق دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه ها بر ضرورت توسعه فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها و محیط های علمی تاکید کرد و گفت : باید همه رشته های دانشگاهی بتوانند از آموزش های قرآنی بهره مند شوند و این نوع آموزش ها را فقط در حوزه علوم انسانی خلاصه نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی محمدیان در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که امروز (شنبه) در تالار رحیمی زاده دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، برگزاری این جشنواره را میراث جهاد دانشگاهی توصیف کرد و گفت : این جشنواره ابتدا در جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به طوری که 22 دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در جهاد دانشگاهی برگزار شد، اما بعدها برای این که مجموعه های آموزش عالی نیز در برگزاری آن سهمی داشته باشند، تقسیم کاری صورت گرفت و مقرر شد هر سال بخشی از آموزش عالی این جشنواره را برگزار کند.

به گونه ای که 12 سال است این جشنواره در بین بخش های مختلف آموزش عالی تقسیم شده است.

وی در ادامه ، برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور را یک رویداد نورانی در مجموعه های دانشگاه های کشور توصیف و خاطرنشان کرد: این رویداد می تواند همه بخش های مختلف آموزش عالی را که مشترکا در برگزاری آن نقش دارند، دخیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های قرآنی فقط در حوزه علوم انسانی خلاصه نشود

آموزش های قرآنی فقط در حوزه علوم انسانی خلاصه نشود