مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 09:512018-11-17سياسي

اختتامیه هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل 27 آذر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فاطمه نانیزاد دبیر هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل با تاکید بر استقبال شرکت کنندگان و درخواست تمدید مهلت دریافت آثار هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل حماسه یمن اظهار داشت: - دبیر هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل حماسه یمن اعلام کرد، آیین پایانی این دوره از همایش 27 آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فاطمه نانیزاد دبیر هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل با تاکید بر استقبال شرکت کنندگان و درخواست تمدید مهلت دریافت آثار هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل حماسه یمن اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر علاقه مندان مهلت دریافت آثار را تا پایان آبان ماه تمدید شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به این تمدید اشاره و مراسم زمان مراسم اختتامیه را اعلام کرد و افزود: اختتامیه این دوره از همایش سوختگان وصل 27 آذر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، سعید حدادیان دبیر این همایش در نشست خبری این همایش اعلام کرده بود؛ همایش ادبی سوختگان وصل در دو بخش شعر و داستان کوتاه و با موضوع حماسه یمن از سوی دفتر ادبیات نهاد برگزار می شود.

دفتر از سال 79 تا الان افتخار داشته در انجمن ادبی اش در کنار آقای امیری اسفندقه باشد و در این دوره نیز از حضور ایشان در برگزاری همایش بهره مندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل 27 آذر برگزار می شود

اختتامیه هفدهمین همایش ادبی سوختگان وصل 27 آذر برگزار می شود