مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 09:352018-11-17ورزشي

نتایج هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان


هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند در سایت ورزشگاه آزادی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو زنان و مردان و کامپوند بانوان به میزبانی ویلانچ گیلان، شهرداری رشت و کنگره 60 در سایت تیروکمان برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد.

در ریکرو مردان؛ امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان 4 بر یک هیات کرمان را شکست داد، فولاد مبارکه سپاهان 3 بر 2 هیات کیش را مغلوب کرد، ناجا 5 بر صفر برابر میعاد بروجن به برتری رسید و نفت امیدیه 3 بر صفر هیات قم را شکست داد.

در ریکرو بانوان؛ کمانداران پایتخت 5 بر صفر شهرداری رشت را شکست داد، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان 3 بر 2 هیات کیش را مغلوب کرد و پاکان البرز 5 بر صفر مس کرمان را شکست داد.

در کامپوند بانوان نیز ذوب آهن 3 بر 2 برابر بیمه سینا به برتری رسید و سولار پلیمر البرز 3 بر 2 امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان را شکست داد.

در جدوی رده بندی ریکرو بانوان؛ هیئت کیش با 19 امتیاز صدرنشین است، یاران جنوب کوشک شهرکرد با 18 امتیاز و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با 16 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

در جدوی رده بندی ریکرو مردان نیز امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با 27 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و ناجا با 23 امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با 18 امتیاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان

نتایج هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان