مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 21:312018-11-16اقتصادي

بیمه ها ارتودنسی را دریابند/ هزینه ارتودنسی دولتی چقدر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لادن اسلامیان - رییس انجمن ارتودنسی ایران در نشست خبری سومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسیت ها که از 30 آبان تا دوم آذر 97 در محل پژوهشگاه نفت برگزار می شود، - متخصصین ارتودنسی در سمپوزیوم ارتودنسیت ها به مباحث حوزه ارتودنسی پرداختند از جمله اینکه خدمات ارتودنسی 20درصد گران شده است، بخشی از ارتودنسی ها، درمانی دارد و زیبایی نیست و بیمه ها باید پوشش دهند و در نهایت نیمی از ایرانیان بی نظمی دندانی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لادن اسلامیان - رییس انجمن ارتودنسی ایران در نشست خبری سومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسیت ها که از 30 آبان تا دوم آذر 97 در محل پژوهشگاه نفت برگزار می شود، اظهار داشت: نیاز به درمان ارتودنسی یکی از ضرورت هایی است که بیمه ها می بایست به آن توجه کنند.

وی با اشاره به پوشش بیمه ای خدمات ارتودنسی در کشور های اروپایی افزود: اگر بیمه ها بتوانند این خدمات را تحت پوشش قرار دهند، قطعا به مردم کمک کرده اند.

اینکه چرا بیمه های پایه خدمات ارتودنسی را پوشش نمی دهند سؤالی است که باید خودشان پاسخ دهند، اما نکته مهم این است که اگر به خدمات درمانی ارتودنسی توجه کنیم متوجه خواهیم شد که پوشش بیمه ارتودنسی باعث رفع بسیاری از ناهنجاری های ناشی از دندان و فک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ها ارتودنسی را دریابند/ هزینه ارتودنسی دولتی چقدر است

بیمه ها ارتودنسی را دریابند/ هزینه ارتودنسی دولتی چقدر است