مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 20:402018-11-16ورزشي

صعود سه سابریست ایران به جدول اصلی/ رهبری حذف شد


در نخستین روز از جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر سه نماینده ایران به جدول اصلی راه یافتند و محمد رهبری از گردونه رقابت ها کنار رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از امروز (جمعه) به میزبانی الجزایر آغاز شد و در پایان نخستین روز هر سه سابریست ایران به جدول اصلی راه یافتند.

محمد رهبری در ابتدا در جدول مقدماتی مقابل حریفانی از لهستان، آلمان و ژاپن به پیروزی رسید و به جمع 128 نفر برتر راه یافت.

او در جدول 128 نفر، حریف اوکراینی را با نتیجه 15 بر 11 شکست داد اما در گام آخر و برای ورود به جمع 64 نفر دور اصلی مقابل اسپیر جف از آمریکا تنها با یک ضربه اختلاف و با نتیجه 15 بر 14 شکشت خورد و حذف شد.

اما فرزاد باهر ارسباران با توجه به پیروزی بر تمامی حریفان خود در جدول مقدماتی از کشورهای آمریکا، تونس، ژاپن، کلمبیا، رومانی و روسیه مستقیماً به جدول 64 نفره راه یافت.

نیما زاهدی، سابریست جوان و آینده دار ایران که جایگزین مجتبی عابدینی مصدوم در ترکیب تیم ملی شده است موفق شد با عملکردی درخشان و کسب پنج برد مقابل نمایندگان آمریکا، انگلیس، اوکراین، شیلی و بلژیک به جدول 128 نفره راه یافت و با توجه به پنج برده شدن در دور نخست در دور اول مرحله دوم با قرعه استراحت روبرو شد و در دور بعد برای حضور در جمع 64 نفر برتر، ژوهان شاینبرگ آمریکایی را 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود سه سابریست ایران به جدول اصلی/ رهبری حذف شد

صعود سه سابریست ایران به جدول اصلی/ رهبری حذف شد