مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 20:252018-11-16سياسي

یک سوم جمعیت کشور از خشکی دریاچه ارومیه متاثر می شوند


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان در تامین بودجه دریاچه ارومیه اهتمام جدی داشته باشند چرا که متاسفانه اعتبارات تخصیص نمی یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا ساعی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: نمایندگان استان از هر فرصتی برای حل و فصل و پیگیری بحران خشکی دریاچه ارومیه استفاده می کنند؛ اخیرا بازدیدی از تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه داشتیم و معتقد هستیم با عزم فراملی می توان دریاچه را احیا کرد، در غیر این صورت، یک سوم جمعیت کشور از خشکی دریاچه ارومیه متاثر می شوند و بروز امراض مختلف و خطرات زیست محیطی، بیکاری، فقر و از بین رفتن زمین های کشاورزی از جمله پیامدهای منفی این معضل خواهد بود.

وی در ادامه گفت: کمیسیون اجتماعی یکی از کمیسیون های مهم مجلس بوده و به عنوان عضوی از این کمیسیون، درکنار مسائل کشوری، تلاش کرده ام نقش اثرگذاری در مسائل استانی نیز داشته باشم.

وی افزود: رفع مشکلات صنایع، راه های مواصلاتی، مسائل اقتصادی و سیاسی استان و دریاچه ارومیه از جمله اقدامات در کمیسیون اجتماعی بوده و وزارتخانه ای که مستقیما با کمیسیون اجتماعی ارتباط دارد، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم جمعیت کشور از خشکی دریاچه ارومیه متاثر می شوند

یک سوم جمعیت کشور از خشکی دریاچه ارومیه متاثر می شوند