مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 19:312018-11-16سياسي

درخواست دانشجویان از دادستان برای ورود به ادعای ظریف درباره پولشویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) طی نامه ای با اشاره به ادعای وزیر امور خارجه مبنی بر پول شویی در کشور و عدم ارائه هیچ گونه مستنداتی تا کنون، - انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه با اشاره به ادعای وزیر امور خارجه مبنی بر پول شویی در کشور و عدم ارائه مستندات، از دادستان کشور خواست تا به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) طی نامه ای با اشاره به ادعای وزیر امور خارجه مبنی بر پول شویی در کشور و عدم ارائه هیچ گونه مستنداتی تا کنون، از دادستان کشور خواست تا به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند.

متن این نامه به شرح زیر است: دادستان محترم کل کشور جناب حجت الاسلام و المسلمین منتظری سلام علیکم روزهای اخیر شاهد این بودیم که از سوی وزیر امور خارجه ادعاهایی مبنی بر پول شویی های نجومی در کشور مطرح شد اما تاکنون هیچ گونه مستنداتی از سوی ایشان ارائه نشده است.

برای این ادعا دو فرض را می توان در نظر گرفت که در هر دو فرض درخواست داریم دادستان به عنوان مدعی العموم به ماجرا ورود کند: فرض اول: اگر فرض کنیم که ادعاهای وزیر امورخارجه در مورد وجود هزاران میلیارد پولش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دانشجویان از دادستان برای ورود به ادعای ظریف درباره پولشویی

درخواست دانشجویان از دادستان برای ورود به ادعای ظریف درباره پولشویی